Uutisen päiväys

18.12.2020← Takaisin

Hyvää joulua! Lakimiesliiton toimiston aukioloajat joulun aikaan

Puhelinvaihteemme palvelee tavanomaiseen tapaan 23.12. saakka. Puhelinvaihde on suljettu 24.12.2020–6.1.2021. Koronasta johtuen pidämme Uudenmaankadun toimistomme suljettuna myös alkuvuonna 2021, mutta palvelemme täysin normaalisti puhelimitse ja sähköpostitse. Tarkemmat yhteystietomme löydät täältä.

Työ- ja virkasuhdeneuvonta päivystää arkisin
Vaikka puhelinvaihteemme on suljettu, työ- ja virkasuhdeneuvontamme päivystää myös joulunaikaan arkipäivisin. Toivomme päivystysyhteydenottoja ensisijaisesti sähköpostitse: neuvonta.julkinen@lakimiesliitto.fi (julkisen sektorin asiat) ja neuvonta.yksityinen@lakimiesliitto.fi (yksityisen sektorin asiat). Mahdolliset puhelinyhteydenotot pyydämme tekemään arkisin klo 10-14 numeroon 09 8561 0345 (lakimies Petteri Kivelä).

Urapalvelut joulutauolla - videotallenteita työnhakuun jäsenportaalissa
Urapalvelut, kuten työhakemuksen, CV:n ja LinkedIn-profiilin sparraus sekä henkilökohtainen uravalmennus, ovat joulutauolla 24.12.2020–6.1.2021. Huomioithan, että palvelussa voi olla ruuhkaa tammikuun ensimmäisillä viikoilla. Tauon aikana käytössäsi ovat jäsenportaalin videotallenteet työhakemuksen ja CV:n laadinnasta sekä LinkedIn-profiilista ja muita webinaaritallenteita.

Lakimiesten työttömyyskassa palvelee normaalisti
Lakimiesten työttömyyskassan palvelut ovat avoinna joulun ja uudenvuoden välissä normaalisti. Huom. puhelinpalvelu suljettu jouluaattona. Katso täältä Lakimiesten työttömyyskassan yhteystiedot.

Joulutervehdyksemme vuonna 2020
Olethan jo nähnyt jäsenistämme koostuvan Lain huuto -kuoron kanssa tekemämme joulutervehdyksen? Pääset katsomaan musiikillisen tervehdyksen täältä.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!