Uutisen päiväys

03.06.2021← Takaisin

Lakimiesliiton toimiston aukioloajat kesällä – työ- ja virkasuhdeneuvonta päivystää heinäkuussa

Lakimiesliiton toimisto palvelee puhelimitse 2.7. asti numerossa 09 8561 0300. Palvelemme jäseniämme taas normaaliin tapaan puhelimitse 2.8. alkaen.

Työ- ja virkasuhdeneuvonnan juristit päivystävät toimiston ollessa suljettu 5.7.-30.7. Tavoitat työ- ja virkasuhdeneuvonnan juristit poikkeuksellisesti vain sähköpostitse osoitteissa neuvonta.yksityinen@lakimiesliitto.fi (yksityisen sektorin neuvonta) ja neuvonta.julkinen@lakimiesliitto.fi (julkisen sektorin neuvonta).

Muistathan myös, että Oma luottamusmies -sivusto antaa nopeasti vastauksia yleisempiin työsuhteeseen liittyviin kysymyksiin. Apunasi on myös eLakimies-palvelu, johon kirjaudutaan jäsensivujen kautta.

Urapalvelut kesätauolla heinäkuussa

Urapalvelut, kuten työhakemuksen, CV:n ja LinkedIn-profiilin sparraus sekä henkilökohtainen uravalmennus, ovat kesätauolla koko heinäkuun.

Huomioithan, että palvelussa voi olla ruuhkaa elokuun ensimmäisillä viikoilla. Tauon aikana jäsenten käytössä on itsenäisesti tehtävät verkkovalmennukset, CV:n, työhakemuksen ja LinkedIn-profiilin pikahuollot sekä jäsenportaalin webinaaritallenteet