Uutisen päiväys

08.11.2022← Takaisin

Lakimiesliitto rekrytoi: Oletko sinä uusi opiskelijakoordinaattorimme?

Etsimme uutta opiskelijakoordinaattoria innostavaan tehtävään!

Opiskelijakoordinaattorin tehtävä on näköalapaikka työmarkkina- ja koulutuspoliittiseen edunvalvontaan ja yli 4000 oikeustieteen opiskelijan maailmaan. Pääset mukaan iloiseen ja asiantuntevaan työyhteisöömme, jossa sinulla on mahdollisuus päästä kehittämään myös Lakimiesliiton toimintaa.

Opiskelijakoordinaattorin tehtäviin kuuluu liiton opiskelijatoiminnan suunnitteleminen ja toteuttaminen. Opiskelijatoimintaan kuuluu muun muassa seminaareja, koulutuksia, webinaareja sekä muita vapaamuotoisempia tapahtumia ja tilaisuuksia opiskelijajäsenillemme.

Tehtäviin kuuluu myös edunvalvonnan toimia, opiskelijavaliokunnan sihteerinä toimimista sekä yhteydenpitoa keskeisiin sidosryhmiin kuten opiskelijajärjestöihin ja Akavaan.

Pääset työpariksi nykyiselle opiskelijakoordinaattorille, joten tehtävien jaosta voidaan sopia tarkemmin vahvuuksiesi ja kiinnostuksesi mukaan!

Mitä odotamme ja mitä tarjoamme?

Odotamme sinulta kiinnostusta opiskelijoiden edunvalvontaan, organisointitaitoja ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja. Sinulla on aktiivinen, oma-aloitteinen ja innostunut työote ja kyky työskennellä myös itsenäisesti.

Katsomme eduksesi aiemman kokemuksen opiskelijoiden edunvalvonnasta, järjestötoiminnasta sekä oikeustieteellisten tiedekuntien/laitosten toiminnasta. Eduksi luetaan myös viestinnälliset taidot ja ruotsin kielen taito.

Tehtävään voi hakea kuka tahansa oikeustieteen opiskelija missä tahansa opintojen vaiheessa! Viikkotyöaikasi on noin 20 tuntia ja työajat ovat sovittavissa joustavasti. Saat mukavan työparin ja rennon työyhteisön. Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa, mutta teemme myös etätöitä.

Tehtävä sisältää työmatkoja oikeustieteen opiskelupaikkakunnille sekä jonkin verran iltatilaisuuksia. Maksamme opiskelijakoordinaattorille Lakimiesliiton palkkasuositusten mukaisesti ja tarjoamme muut hyvät työsuhteen edut, kuten kattavat työterveyspalvelut, lounas- ja virike-edun sekä toimiston yhteistä tyhy-toimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Sinun toivotaan voivan aloittaa työ maaliskuun 2023 aikana. Työn aloituksesta voidaan sopia joustavasti.

Vapaamuotoisen hakemuksen ja ansioluettelon pyydämme toimittamaan viimeistään keskiviikkona 30.11.2022 sähköpostilla osoitteeseen rekry@lakimiesliitto.fi.

Annamme mielellämme lisätietoa tehtävästä!

Kysy lisää:

Tiia Joensuu
opiskelijakoordinaattori
tiia.joensuu@lakimiesliitto.fi
0400 450 224

Suomen Lakimiesliitto – Finlands Juristförbund ry on kaikkien lakimiesten ja oikeustieteen opiskelijoiden yhteinen etu- ja palvelujärjestö. Meitä on yhteensä jo 16 000! Rakennamme oikeudenmukaista Suomea, jossa #OikeusKuuluuKaikille.