Uutisen päiväys

24.04.2018← Takaisin

Rekry: Etsimme Lakimiesliiton toimistoon oikeuspoliittista asiantuntijaa

Kehitämme Lakimiesliiton oikeus- ja koulutuspoliittista työtä, ja haemme oikeuspoliittista asiantuntijaa osaksi viestinnän ja vaikuttamisen tiimiämme. Tarjoamme ainutlaatuisen näköalapaikan suomalaiseen oikeudenhoitoon ja juristikoulutukseen.

Odotamme sinulta oikeustieteellistä koulutusta, kokemusta yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta ja koulutuspolitiikasta sekä kiinnostusta lainsäädännön kehittämiseen. Laadit oikeuspoliittisia kannanottojamme asiantuntijaverkostomme tuella, valmistelet ja edistät koulutuspoliittisia kantojamme, ideoit vaikuttamistyöhön liittyviä tapahtumia ja toteutat aktiivisesti vaikuttamistyömme viestintää. Olet tekemässä meistä oikeuspoliittisen kentän entistäkin näkyvämpää toimijaa.

Omaat erinomaiset sosiaaliset valmiudet. Odotamme sinulta näyttöjä verkostoitumiskyvyistäsi. Osaat kertoa työstäsi ja sen tuloksista sujuvasti, myös sosiaalisen median kanavissa.

Olet hankkinut vaikuttamistaitosi työelämässä tai luottamustehtäviesi kautta.

Tarjoamme kilpailukyiset työsuhteen edut. Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa.

Kysy lisätietoja tehtävästä:
Janne Laukkanen, johtaja, viestintä ja vaikuttaminen, 040 588 1925, (mieluiten 4.5. tai 8.5. klo 9–12)
Eero Blåfield, johtaja, henkilökohtainen kehittyminen, 041 458 0021, (mieluiten 27.4.2018 klo 9–11)

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen viimeistään sunnuntaina 13.5.2018 osoitteeseen rekry@lakimiesliitto.fi

Suomen Lakimiesliitto – Finlands Juristförbund ry on juristien ja oikeustieteen opiskelijoiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö. Olemme Akavan jäsenjärjestö ja meillä on noin 16 000 jäsentä.